Lång text, jag vet.

Godkväll bloggen.
Kom typ nyss hem ifrån Kimmen:)
Blite nog att träffa han imorgon med, tummen upp på det.
Nu hade jag tänkt att skriva av mig lite grann.

En hund är så mkt mer än bara en hund!
Som ni kanske inte vet så har jag haft en hund innan den hunden jag har nu..
Men nu när jag tänker efter hur det egentligen var när han försvann ifrån mej så vill jag gärna skriva av mej lite.
En vän sa till mej nyss att hon var tvungen att sälja sin hund pågrund av personliga själ.
Men jag, jag behövde inte sälja min hund, han bara försvann..
Bort ifrån oss alla, en hund som hade ganska många år kvar att leva.
Ni kanske undrar hur han "dog" men vi fick avliva honom pågrund utav cancer..helvetes cancer.
Men det var väl bäst så..tänk vad han har lidit utav det och vi visste inte ens. Vi visste inte hur ont han hade. Han kunde ju inte säga till heller. Att det ska vara såå orättvist egentligen.
Ni kanske tycker jag är barnslig som skriver om min förra hund just nu men han var så mkt mer än bara en hund.
En dag..en jävla dag, den dagen hatade jag allt runt omkring mig. Han skulle ju bara till vetrinären..jag tänkte "ååh vad glad han ska bli när han kommer hem". Men han kom aldrig hem:(
Sa aldrig hej då till honom, vilket jag ångrar att jag inte gjorde..ååh vad jag hatar mig själv för det.
Jag skulle varit med, jag skulle gått upp och inte varit så förbannat lat. Jag skulle verkligen!
Men it's to late nu liksom.
Nej nu orkar jag nog inte skriva av mig mer..men han var bäst.
Hoppas även att han har det bra, bättre nu än förut.
Tur att vi skaffade en till hund annars skulle det vara så ensamt..en hund förstår mer än vad vi anar. Dom finns alltid även fast dom inte kan prata med oss människor.
"Hunden är människans bästa vän" - jag tror fan det är så!

Tack för mej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0