I hate days like this!

Usch vad tråkigt jag har..
Finns absolut ingenting att göra!
Får ta och bli en sån här som fördriver tiden lite, känner även på mig att det kommer bli fett med bloggning idag, håll i er:)

Dagens humör: Uttråkad men ändå rätt glad.
Dagens borde: Ingenting? blogga (hihi)
Dagens frisyr: Morgonfrillan fortfarande känns det som..men uppsatt.
Dagens klädsel: Svarta jeans och den nya t-shirten från gina, sedan underkläder.
Dagens planer: Ingenting vad jag vet, elin kanske skulle höra av sig sen:)
Dagens materiella vill ha: money.
Dagens längtan: Söndag (imorgon)!
Dagens fundering: Vad man ska hitta på.
Dagens beroende: Datorn är jag beroende av jämt! hah.
Dagens tråkigaste: Att det inte finns något att göra..
Dagens personer: Hmm, familjen?
Dagens roliga: Ingenting..

Hörs om ett tag igen;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0