Full rulle!

Hejhej, som ni vet så är jag väldigt upptagen nu för tiden.
Men iaf nu har jag en liten stund till att blogga.
Jag har varit och kollat på mobilen efter skolan och den värkar helt okej.
Sedan kom mamma och pappa till Maxi typ så jag och Nina hängde på dom och handlade:)
Haha inte handlat med mina föreldrar sen jag typ var jätte liten. Så det var trevligt, sedan skjutsade vi Nina till hennes farmor och vi åkte hem.
Då typ käkade jag och kollade på andra avenyn med brorsan!
Och nu ska jag sätta mig och plugga i stort sätt, har ett prov imorgon att göra.
Men imorgon slutar jag tidigt det är nice för då måste jag hem och plugga till medicin provet som jag har på fredag. Ska även träffa Sandra imorgon ju:) Nice!
Men nu ska jag plugga, får se om vi hörs mer idag annars blire imorgon. Hare bra:D


En gammal header för jätte länge sen, haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0