Fix&trix med musiiic!

Hejsan hoppsan!:)
Sitter här och är proppismätt och fixa lite musik till mobilen och grejer.
Blir väl att fortsätta med det ett tag, kommer upp några bilder sedan när jag ändå håller på att ladda in musik på mobilen sen;)
Så ni får vänta ett tag bara.
Jag är skapligt trött och tänker nog lägga mig sen och vila lite och sätta på en film eller någonting, det är ju ändå söndag(vilodag) heh.
Blire väl Johan Falk ikväll eller äre Wallander? något blire väl.
Juste pappa har ju den nya wallander filmen nu med, så den fåre blir så länge.
Hare bra, och häng kvar för snart kommer det upp några bilder.
För er som undrar heter min nya mobil "sony ericsson c903" :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0