Wallander - Indrivaren

Hej bloggen:)
Var och stekte lite på Varamon förut då, bränd blev man.
Påvägen hem stötte man på Kim hah!
Men iaf jag kan berätta lite om Kims och min ettårsdag:
Det började med att Kim kom och hämtade mej så åkte vi till mc donalds och köpte mat, sedan så käkade vi sen åkte vi upp till han sommarstuga och myste, sedan ut och körde kubb, 1-1 fan:)
Och sedan myste vi ännu mer hah och käkade choklad&chips och drack cola, sedan var det film på tv:n så den kollade vi på:) sedan duschade jag och sen myste vi mer hah, och sedan somnade vi typ:)
Imorgon vet jag inte vad som händer men på fredag är det ju midsommarafton då blire Kim och sedan sova hos honom<3 hih.

Men nu ska jag kolla vidare på wallander (jag vill bli som wallander) hehe! pusspuss.

Bild ifrån igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0