Tidsfördriv:)

Tre ord om varför du spydde sist: mådde bara dåligt..

Vad gjorde du 08.00 imorse : sov

Vad gjorde du för 30 minuter sedan?  film, datorn

Vem fick dig att skratta senast? melvin tror jag:)

Vilken färg är din borste?
hmm..jag vet inte

Vad köpte du sist?  glass tror jag

Vilken färg har du på din tröja?  svart&röd

Var förvarar du dina pengar? plånboken






Hur var vädret igår?  det var först sol sedan regnade det oså

Vad ser du fram emot?  kims och min ettårsdag!

Snarkar du?  nej

Är du kär? jadå

Vilken skostorlek har du? 35-36-37

Vill du klippa dig?  jaa

När ska du dricka sprit? vet itne hah 

Pratar du mycket?  jag har mina stunder..

Vem skriver du med på msn nu?  ingen just nu

Hittar du på egna ord?  händer hah

Är du en typiskt svartsjuk person?  yes!

Vad har du för en mobil?  sony ericsson

Vem ringde du senast?  mamma eller ngt

Har du lockigt hår?  nej






Hur många gånger har du svurit idag? vet inte, inte så mkt

Vilket ord säger du ofta? "tss" (a)

Ska du till skolan/jobbet imorgon? nej!

Vem sa du "jag älskar dig" till senast? Kim Mikkola

Vad borde du göra nu? vet inte riktigt..

Har du något smeknamn? njae

När var du sist ute? förut någon gång, några timmar sen kanske

Har du gråtit idag? nej

Är du en glad person?  jo jag är nog det!

Har du roligt nu?  njae

Vad äter du helst? godis hah

Vem var du med senast? sandra

Vem kramade du sist? melvin

Vill du flytta?
jo men ne

Hur ofta borstar du tänderna? två gånger om dagen?

Skrattar du åt allt? kan jag nog göra hah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0