stekarN

Hejhej! Jag är massa stek:)
Haha, ne men jag har stekt som fan idag och jag är bara så jävla glad! Men det är ju bra och imorgon får jag entligen träffa Kimmen, saknat honom!
Men iaf jag ska göra ett litet test nu eller ngt för jag har lite tråkigt;)

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Ganska
4. Är du ledsen? Inte just nu
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Såklart ;)
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja
11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nja
12. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
13. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade?Såklart
14. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja
15. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
16. Har du haft en hemlig beundrare? Kanske
17. Är du kär? Ja
18. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart
19. Kärlek eller lust? Kärlek
20. Hår eller ögon? Ögon
21. Katt eller hund? Hund
22. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
23. TV eller Internet? Internet
24. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
25. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
26. Pengar eller lycka? Lycka!
27. Dag eller natt? Både och
28. MSN eller mobil? Både och
29. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
30. Brutit ett ben? Nej
31. Gjort nåt du ångrar? Ja
32. Hoppat Bungee Jump?  Inte än ;)
33. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr
34. Ätit en hel tårta? Nej
35. Gjort bort dig offentligt? Yes
36. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har nog hänt
37. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
38. Velat försvinna? Njae
39.Vad såg du på tv sist? Venne
40.Vems blogg läste du sist? Min, hah
41.Vad åt du sist? Mackor
42.Vem pratade du med sist? Mamma
43.Vem ringde du sist? rasmus
44.Vem messade du sist? Kim
45.Vad läste du sist "bok"?  heh bryter du på svenska nu eller?
46.Vem pussade du sist? Kim
47.Vem kramde du sist? Becca
48.Vem bjöd du sist på något? hmm det måste nog vara nellie, jag bjöd henne på cider
49.Vad köpte du sist? Glass
50. Vad tänker du göra nu? Lägga upp detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0