Godkväll!:)

Hejsan, jag är inte så snäll..
Ni får inga bilder hehe, jo det kan ni få.
Det kommer i slutet av detta inlägg.
Idag har ju bästa Anna varit här somsagt, det har varit bäst<3
(bara så ni vet så har vi massa framtidsplaner!)
Men iaf det blir superbra, imorgon blire nog Vadstena med mamma och dom igen och käka..sedan träffar jag Anna och umgås med henne, det blir kanon!

Om ni undrar varför jag frågade om min header syns så ser jag faktiskt den inte:o konstigt nog.
Men hoppas den hoppar fram snart. Alla andra värkar ju se den.
Men iaf nu ska jag slänga upp lite bilder och så.
Vi hörs imorgon innan Vadstena:*




min header..

Så snyggt! bästa vän<3

Kommentarer
Postat av: Anna Sundström

fasen så söt du är malin:D

framtiden är vår, älskar dig mest!<3 bästavän

2010-06-20 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0