9 juni 2010

Hejsan.
Sorry att jag inte skrev igår, men jag drog ut och umgicks med Nellie. Sedan drog vi till borenshult och hämtade mina cidrar, sedan kom Viktor och vi var med han en stund. Sen drog vi till Ekenäs och tog bussen och sen gick vi av vid Ida och mötte upp henne och sen gick vi lite mera haha. Men när vi kom till Mc donalds så sa Ida att hon skulle hem så jag och Nellie drog hem till henne och sen till pariseviken, men det var inget folk där så vi gick till Varamon.. Sen kom Kim och hämtade oss och skjutsade hem oss, tack älskling<3
Men idag så ska jag nog slappa om jag inte ska träffa Nellie senare vet inte, men vi får höras lite senare, Puss!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0