5 juni 2010

Hörreni, jag kan inte hålla mej, jag vill skriva av mig lite nu.
Jag sa ju att jag skulle börja skriva igen när jag fick sommarlov, men i stort sätt kan jag säga att jag redan har det:)
Under dom här dagarna så har jag väl inte gjort så värst mkt.
Varit slappt i skolan och igår tog Johan (min bror) studenten då!
Det blev smörgåstårta och sånt, gött.
Träffade Nina igår på kvällen:) trevligt!
Idag vet jag inte vad som händer, jag skulle vilja dra in till stan, men får väl se hur det blir, om det händer något:)
Men men, vi hörs väl senare tycker jag, så fortsätt läsa min blogg..
Jag är här, samma jag, bara att jag har sommarlov soon så kanske inte uppdaterar lika ofta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0