16 juni 2010

Ojoj här har man inte skrivit på hela dagen men det måste ni förstå för så fint väder som vi har haft här idag!
Grymt skönt och jag är bränd hah.
Men iaf dagen började med att jag drog och handlade med mamma och min bror. Sedan när jag kom hem satt jag lite ute i solen sen sms:ade Sandra mej då mötte vi upp Jenny och Linda och drog till Varamon(motalas badplats!) och stekte massa.
Sedan vidare för att köpa glass då han Gabriel som sjöng "With you-Chris Brown" i Idol sitter i kassan, haha! Sant:)
Men sen så drog vi vidare till stan och lite skit.
Blev att dra hem till mej tillslut och körde bland annat kubb och krocket! En trevlig kväll:)!
Nu ska jag ta och smörja in mig med after sun heh och slappa lite med film tror jag.
Men slänger upp några bilder, puss!





Knas bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0