one tree hill

hejhej!
nu sitter jag här och kollar på one tree hill. Som vanligt.
Vad händer annars då?
Ingenting.
Jga har varit med bästa kim idag. Jag älskar honom.
Men nu vet jag inte vart han är och han svarar inte heller så får hoppas att allt är bra!<3
Imorgon är det skola igen och jag är inte pepp på det kan man inte säga.
Vet iaf vad jag ska ha på mej nu haha.
Måste ju förbereda lite eller hur?
Hoppas på att min mobil kommer snart också för jag tänker inte gå runt med mammas mobil i skolan hah!
Vi får la se när den kommer hem till lilla mej:)
Imorgon ska jag upp klokcan halv sju.. usch!
Va med kimmen på fredag iaf:D:D!
Han sover här då.
Nice!

Men nu ska jag nog inte skriva mer, så vi hörs imorgon efter skolan. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0