8 januari 2010

Hejsan , inte hört av mej på hela dagen hörreni!
Men idag har jag varit i skolan och det var ju lite blandade känslor.
Veronika(en i min klass) flyttar imorgon dårrå..och jag och anna bjödpå tårta och hon fick en present av oss. Vi är snälla(a) hih:)
Hoppas hon blev glad och så vidare, och jag önskar henne lycka till och hon får hälsa på hur mkt hon vill!
Sedan efter skolan som slutade ungefär vid halv tre så drog jag och Anna och Sophie till bussen, sen tog jag bussen hem ifrån stan.
Sedan gjorde jag nog inte så mkt när jag kom hem.
Kim kom typ hem till mej vid halv fem eller ngt då drog vi till ICA med hans mor direkt och köpte chips oså.
Sen drog vi tillbaka hem till mej och glodde på one tree hill.
Drog ut en stund med gjorde vi hah! (;))
Och sen kollade vi vidare och så..han sov inte här idag så han sover här nästa helg typ.
Så han drog precis hem och jag ska nog sova nu, är väldigt trötter:)
Vi hörs imorgon, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0