7 januari 2010

Och jag tror såhär att nu när skolan har börjat så kommer jag inte blogga så mkt eller:)?
Men det kanske jag inte måste. Liksom det kommer typ bli ett inlägg om dagen typ.
Men ni får leva med det.
Idag har jag vart i skolan då..hände typ ingenting.
Sedan så drog jag och Anna till stan och gick lite och så :)
Sedan tog jag bussen hem och sen satte jag mej här typ och ser på one tree hill som vanligt.
Snart ska jag nog hoppa in i duschan och sen krypa ner under täcket och tagga inför imorgon men det kommer nog bli en ledsam dag imorgon kan jag lova.
En i min klass flyttar till skövde på lördag så det innebär att det är hennes sista dag imorgon och usch jag gillar inte sånt.
Men jag och Anna är snälla och bjuder på överraskningar hehe!
Vi är bäst.
Men snart kommer Ida hem också och då kan det ju inte bli bättre:)
Imorgon sover Kim hos mej också hehe trevligt.
Men vi hörs nog imorgon då så ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0