21 januari 2010

Jahapp..bestämma kläder tills imorgon snart då och det är fredag imorgon och då kanske jag umgås med nina och fler:) slappt.
Sen är det lördag då blir det veronika och fler..som emma,minna,anna och ida lite troligen. Och det kommer bli grejt!
Sen söndag då blir det kim!!:D så det kommer nog bli en helt okej helg:) även fast jag inte kommer vara med kim så mkt;/
Men iaf jag älskar honom och det vet han. Och vi har sju månader imorgon. Mysigt blire på söndag då kanske:)
Ja, jag har fortfarande en engelska bok på 240 sidor att läsa ut tills imorgon då vi ska ha redovisning och gissa om jag har börjat på den:)?
Lite faktiskt.
Men ska nog fortsätta med den nu och slappa lite.
Ont i magen faktiskt.. hmm ska jag vara sjuk imorgon(a) haha nevars!
Men vi hörs kanske senare. Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0