20 januari 2010

Hej bloggen.
Idag har jag varit i skolan och haft en ganska okej dag ändå.
Sedan efter skolan så drog jag och annie till bussen.
Träffade även lejla där nere så vi åkte tillsammans till stan sen bytte jag och lejla buss även fast jag inte skulle åka så långt hah. Skulle ju bara till kim:)
Kom till honom ungefär vid fyra, drog upp på hans rum och slappa sen käka med hans mor och far lite, sen kom kimmen hem med hans syster, hah:)
Men iaf sen typ umgicks jag med han till typ halv åtta sen fick jag skjuts hem.
Drog in i duschen direkt typ sen käkaoch glo på andra avenyn som var rätt bra men stackars Liv:( Iaf det var nyss jag så klart på det så nu snackar jag lite med kim och sånt.
Sedan blir det väl tv:n och sova:)
Slutar tidigt imorgon med, tio i tolv:):):):):)
Det är nice, men vi hörs då. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0