19 januari 2010

Hejsan mina läsare (om jag ens har några haha)
Idag har jag varit i skolan då..och det var lite skumt.
Men iaf det funkar väl jag lär mej och vill ha min utbildning bara så.
Sen efter skolan så gick jag faktiskt hem med lejla och ljubana.
Sedan drog jag hem och gjorde lite i medicinen..vilket jag inte behöver. hah
Oj, nu kom jag på att jag har religions prov imorgon. ups!
Jag hade matteprov idag med. Det gick bra:)
Var med Kim också, mysigt. Han är underbar och allt det där! Ni vet.
Funderar på att överraska honom imorgon helt seriöst, får se hur det går med det.
Jag börjar åtta imorgon medans endel har sovmorgon, blä funderar starkt på att försova mig hehe. Nej det ska jag inte.
Men iaf sitter och kollar på Titanic, för skojs skull. Inte för att den är rolig men iaf.
Sorgligt. Och jag är ungefär i slutet nu när den sjunker:(
Aja ska plugga lite på religionen då sen tror jag att jag nästan kommer somna.
Godnatt då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0