10 januari 2010

Hej!
Idag vaknade jag upp med Nina.
Sedan så käkade vi köttfärssås och spagetti sedan drog vi vidare till stan och solade.
Inte så bruna men men det får väl duga.
Sedan efter det så drog jag hem och väntade tills kim kom och hämtade mej. Drog hem till honom och typ myste och kollade lite på one tree hill.
Fick skjuts hem vid halv nio typ.
Då kollade jag på tv med mamma sen nu harjag duschat och sitter och kollar lite på johan falk som går på tv:)
Käkar lite chips med och dricker cola, ett bra slut på en helg som har gått jätte fort;o
Skola imorgon med nytt schema och jag är intepepp på det men jag får träffa ida igen och anna:)
Glad för det, har lite saker jag måste göra imorgon med så vi hörs nog imorgon kväll eller ngt som vanligt.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0