PLUGGHÄST

Hejsan nu sitter jag här och ska precis börja plugga..
Usch, jag har verkligen ingen lust, men jag har S.O.S prov imorgon så får väl se hur det går.
Bäst jag pluggar massa nu måste verkligen ta tag i skolan lite mer på allvar.
Jag har massa att göra denna vecka, men men ibland är livet så..

Men idag har jag iaf hunnit vara med Kim! ♥
Mysigt, och vi syns även på torsdag igen tror jag det blev och kanske fredag om inte Johan kommer vilket jag inte hoppas på ett sätt hah(a) då får jag ju vara med Kim:)
Men det är klart han ska komma om han kan.
Nae, vad säger ni?
Ska jag ta och plugga vidare, hmm jag tror jag gör det.. eller jag måste det!
Ses efter puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0