Mycket besviken på vädret..

Hejsan, ja jag har hunnit med lite idag iaf.
Bakat muffins och varit med mamma haha. Typ det.
Ni ska få någon bild på mina muffins med(a)
Dom blev jätte goda faktiskt.
Men vad händer nu då??
Melodifestivalen kanske? om tjugo minuter. Får väl bli så.
Imorgon ska jag försöka träffa Kim, om vädret tillåter.
Dom har ju inte ens plogat på mitt område än:o dålig stil när vi har betalat för det och allt!
Funderar starkt på att gå till grannen som har hand om det och klaga, jävla gubbjävel som bara tänker på sig själv.

Men jag ska bara lägga in bilden på datorn så kommer det en snart, den bästa får det bli, för jag tog ju några st men det räcker ju med en;)
Håll i er ett tag..brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0