I start of something new

Hej!
Nu sitter jag här igen..själv.
Kollar på tv:n och det är spårlöst nu:)
Blir väl att kolla på det, sedan fixa kläder inför imorgon och sen fixa frukost så jag slipper göra det imorgon bitti.
Måste nämligen äta frukost imorgon för att jag ska ha matteprov i två timmar imorgon på morgonen..
Tänk er, matte klockan åtta på morgonen, usch vad segt.
Det kommer gå åt helvete! :)
Men iaf..vet inte vad jag ska skriva mer tyvärr.
Imorgon blir det att vara med älskling, hihi! Gött.

Jag har lite bilder på min mobil, tänkte att jag skulle ladda in dom..
Jag gör nog det, vänta!

Så:)

Ni får vända på huvudet faktiskt, ida för ett tag sen:)



Emma, samma kväll:)


även Anna:)


Tjjaa..jag typ igår.
Vet icke vad jag gör.

Men nu ska jag kolla vidare sen sova, hörs imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0