I love you till the end.

Hejsan mina vänner..eller ja typ läsare(om jag har några)
Vad händer då? Sitter och glor på film och har käkat upp mitt godis nu typ hah..surt ni!
Men det finns ingenting att göra i Motala. Så himlar tråkig stad så det finns inte.
Lovet är slut och skolan börjar snart. Känns trist.
Men imorgon så ska jag hem till farmor och farfar för farfar fyller år;)
Så det blir vofflor och lite så..sen efter det imorgon så drar jag hem till Kim direkt efter<3
Mysigt värre, och få ett bra slut på lovet:)
Men ska väl sitta uppe lite till och glo runt på nätet och på tv:n sen blir det nog att sova rätt skapligt ändå för känner att jag är lite trött och behöver vila ut mej inför skolan och så vidare.
Usch, men nu börjar ju våren iaf närma sig.
Men vi hörs imorgon..hare bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0