7 februari 2010

Godmorgon godmorgon!
Jag är vaken, och är ganska pigg ärligt talat.
Men jag kan iaf inte somna om nu så jag tänkte jag lika gärna kunde skriv ett eller flera inlägg innan jag drar och ser på Ninas innebandymatch som börjar halv två.
Så jag ska iaf ta bussen tio i ett..efter det så blir det nog hem och äta och sedan till Kim:)
Mysigt.
Annars händer det inte så mkt på en söndag..
Imorgon är det skola igen, vilket jag inte ser fram emot. Men lite kul blir det väl ändå med mina tjejer:)
Men nu ska jag nog ta och gå upp och käka frukost och fixa iordning mig.
Hörs sen med en cam bild I think.. Jag ska även byta textstil på min blogg, jag har tröttnat på den här:) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0