6 februari 2010

Oj, skrev visst inget igår efter skolan och så vidare..
Men jag var med Nina och vi käkade mat hemma hos hennes farmor och det mysigt och gott.
Sedan vid halv nio drog vi hem till henne men var inte fär sålänge för sedan drog vi med bussen till stan vid tio över nio.
Vi skulle möta rasmus och jeppe vid video ett vilket vi gjorde sen gick vi liten omväg och det var kallt:) hah
Men vi kom fram till sofies fest tillslut och jag och nina var där ett litet tag sedan drog vi igen , var jätte trött.
Men när vi kom till stan så är det bara en 309:a så vi måste åka runt vid bråstorp och det.. så det tog ungefär en timma att komma hem;o
Så jag kom hem vid tolv ungefär, och då orkade jag inte blogga(a)
Så jag somnade runt halv två inatt:)
Men idag så kommer lite av släkten hit och firar pappa..så jag ska alldeles strax duscha.
Sedan fixa lite sen kanske klippa mamma(y) och spela lite med henne heh!
Senare idag kanske det blir att vara med Nina igen, vi får se:)
Men nu ska jag nog dra mej uppåt ur sängen och ta en varm dusch!
Hörs senare idag, ha en bra lördag!:D


jag förra vintern:)

Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

Sv: Åh tack! :D

2010-02-06 @ 17:52:18
URL: http://fannystaaf.se
Postat av: sandra

jättesöt bild :D

2010-02-07 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0