2 februari 2010

Hejsan.
Just nu sitter jag här som vanligt och väntar stort sätt på att kim ska komma hit.
Men innan det tror jag att jag ska äta mc donalds:) mums!
Sedan ska jag väl umgås med kim och hitta på ngt..
Varit i skolan idag och tråkat haha.. ne men vi var ute på lite äventyr och det var svinkallt att vi skulle gå till verkstan typ och kolla på teater som sen blev inställd så vi fick gå tillbaka och vänta på bussen i en timma som aldrig kom , men men jag kom hem vid två ungefär:D
Bättre det än halv fyra som det skulle ha blivit.
Men iaf, jag har ingenting att göra nu för jag väntar hah.. Mamma och pappa är ute med izor så vi kan ju ändå inte åka förens efter det.. Hmm. får väl hitta på ngt.
Men vi hörs ikväll eller ngt:) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0