13 februari 2010

Hejsan bloggen!
Imorgon är det alla hjärtans dag..och då kanske jag umgås med kim annars blir det bio med underbara ida:)
Vi får se.
Men iaf igår sov ju Kim här och jag satt ju inte direkt vid datorn så jag srkev inget..men iaf han drog hem vid tio imorse för han skulle fixa sin systers bil..
Men mysigt hade vi:)
Idag ska jag träffa sandra ett tag, får väl se vad vi hittar på för något roligt.
Sedan ikväll är det ju melodifestivalen, heh, tråkigt men jag ska nog se det iaf.
Men ska nog ta och börja fixa iordning mej lite så tar jag väl bussen och möter upp sandra någonstans, eller jag vet inte.
Känner att jag har blivit sämre på att uppdatera men det gör ju inget eftersom ingen läser min blogg..
Men nu ska jag ta och fixa mej. Vi hörs ikväll puss!


haha lite små gammal bild om jag hittade i mobilen..

Kommentarer
Postat av: sandra

jag läser :D

2010-02-13 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0