1 februari 2010

Shiiit redan februari, januari har bara sprungit iväg typ;o
Helt sjukt vad tiden går snabbt.
Mne iaf, jag hittar inte min laddare till min gamla mobil och den lär ju dö i vilken sekund som helst:(
Hmm.. jag behöver verkligen en ny mobil... får tjata på pappa snart hehe! igen.
Men har varit i skolan idag då.. hände inte så värst mkt, en tråkig dag iaf.
Ska snart dra till banken och registrera kortet och lite så men först käka :)
Skulle egentligen varit med sandra idag men hon är sjuk så vi får va någon annan dag. Så får se vad jag hittar på idag helt enkelt.
Men nu måste jag gå och snacka med bror och be honom hjälpa mej leta typ haha!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0