klad påsk

Fjantiga inlägg här under men men:)
Det är första april och hmm hur många har jag lurat idag alltså? heh..
Men iaf, jag ska ju somsagt till hugos ikväll..så jag ska ta mig något att äta snart och sedan drar jag till ida och är där och fixar lite och sedan får vi nog se vad vi hittar på innan hugos.
Blir att dra till hugso typ vid 22.00,sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på då:)

Var på stan idag med Anna och Ida typ;), blev ett par skor och ett linne som blir att ha på sig ikväll.
Kommer bild på slutet av inlägget.
Men ah det kommer nog bli rätt sent inatt/imorgon så jag skriver nog inget när jag kommer hem så ses vi imorgon.
Ni får ha en kanonkväll för nu är det ju påskloooov!:)
GLAD PÅSK ALLIHOPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0