Hemma igen..

Äntligen får jag tid till att blogga!
Jag kom precis hem ifrån Kim, och vi har inte gjort så värst mycket, hjälpt honom med några uppgifter i svenskan och bara myst påå!
Jag jobbade ju sju till kvart över fyra idag och det har hänt ganska mycket..vi har ju dock tystnadsplikt så får ju inte säga ngt..
Men kan säga att en dog (stackarn)..
Men det går bra på praktiken iaf och ska jobba sju till tolv imorgon. Så ska alldeles strax duscha och sedan ta någon macka och sen glo på TV för attsen sova ganska skapligt:)!
Imorgon har jag tänkt att jag skulle åka iväg och sola lite, får se hur det blir med det.
Men sorry för att det har varit dålig bloggning idag men så kan det vara ibland. Men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon ungefär vid tolv någon gång. Puss!


En liten dålig bild ifrån praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0