Hemkommen precis..

Hejsan, kom precis hem ifrån Kimmen då:)
Vi var ute och åkte en sväng till hans sommarstuga och sedan drog vi hem till honom.
Imorgon börjar jag ju klockan två, gött.
Men ska dra in till Linköping med pappa vid halv tio;o ingen ledig stund här inte.
Får sova ut en liten stund extra iaf;) det är bra.
Men nu ska jag fixa iordning några smörgåsar och sedan kolla på tv resten av kvällen tills jag somnar.
Smsa med min kille med förstås. Men vi hörs imorgon bitti dåå. Godnatt!

Och med tanken på andra avenyn, vad kommer att hända? det är ju snart slut på avsnitten, vad ska dom nu hitta på? tror ni att roland dog? Hmm..jag vet itne vad jag ska tro, och nu kanske kim är våldtänktsmannen också? Jag tror nästan det nu bara för det, men vi får väl se vad det har att erbjuda nästa onsdag;)




Det bästa med praktiken är att jag slipper plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0