21 april 2010

Hejsan!
Kom hem för ett tag sedan..
Har inte gjort alls så mkt på praktiken idag, men gött att få sluta tidigt.
Mamma och pappa är och handlar nu, men sen när dom kommer tillbaka så blir det Mc donalds!:) wohoo!
Men jag ska nog ta och kolla på Andra Avenyn innan det eftersom det är onsdag idag.
Jag tänkte även lägga upp en video som jag gjorde nyss ungefär, så ni får tänka på att jag gör bort mig lite i början men inte tänker på det så mkt, men iaf ni får väl kolla på den. Och förstå att jag aldrig tänker göra om det, alltså det kommer ju säkert komma upp videoinlägg men inte att jag kommer stå framför spegeln och äckla mig:) vilket jag säger i videon:


Jag gör bort mig lite också ju.. Skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0