7 september

Hejsan hoppsan där hemma!
glad att just DU läser min blogg,hehe
sitter vid pappas dator nu då och har precis skrivit klart uppgiften om hälsa och cancerN,usch det är ju inget vidare kul att skriva om just det tycker inte jag.
Isag blire att försöka läsa den där förbaskade boken som jag måste läsa 100 sidor i:( snälla ta bort den! den är så kukig dålig.ursäkta mitt ordspråk men den verkligen suger!
idag var det skolfotografering i skolan då och det blev säkert inte alls bra men jag överlever väl,hoppas jag. om jag inte faller ihop och dör när jag får syn på det,men det får vi hoppas att jag inte gör.
snart ska jag nog gå in till mit egna rum men detta tangentbord som pappa har som var mitt förut för det är ju liksom min förra dator eftersom vi bytte men det är iaf så jävla skönt att skriva på jag älskart rent utsagt(a)
men vet vad jag älskar mer?
KIIIIIIIIIM,ofc.
men nu ska jag dra mej och logga in på msn och lite så,sätta på lite wallander eller one tree hill för en gång skulle kanske. whatever det blir bra vilket som, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0