6 september

nemen hej, idag är det söndag igen då.jobbigt värre att det är skola imorgon igen.men men, då äre det skolfotografering med och jag hatar det verkligen för jag kommer bli väldigt ful känner jag.fast vem bryr sig för det är jag ju jämt.
nå,vad har jag gjort idag då?
ingenting,har inte gjort något alls nästan.jag har bara suttit här vid datorn och haft tv:n på hela tiden.
hunnit med att duscha iaf och äta.annars ingenting,jag måste läsa hundra sidor till imorgon och jag har inte börjat än,skitsamma det suger ändå så tänker inte görat.
men måste snart skriva en uppsats om hälsa som ska vara inne på tisdag så den ska jag göra nu typ för imorgon så ska jag va med kim,victor och rasmus tror jag.
men ska nog inte skriva så mycket typ bara två sidor eller något.men nu ska jag göra det så vi hörs imorgon.
sov gott och ha en bra dag i skolan imorgon!

jag älskar dig sjukt mycket kim mikkola,du och jag föralltid( L )


Kommentarer
Postat av: sandra

jag har fotogtafering på torsdag :O

2009-09-07 @ 10:47:15
URL: http://sandraakristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0