5 september

Hejjsan hoppsan!
Igår sov jag hos kim då somsagt tills idag, fett med mys.
Och idag så trodde jag att jag skulle vara hemma men så blev det inte,victorringde och ville att jag skulle komma och kolla när han spelade på hamnrock,och även jontekungen skulle spela.Fett bra var båda två.
Efter det så var jag med victor,rasmus,krille och kim:)
Och vi käka hemma hos krille och typ snacka oså.
Senare när vi hade varit i stan och lämnat cigg till jonna så kom det typ en jätte söt liten hund till krille som bara kom och skakade.den hade ju tydligen sprungit bort så vi ringde polisen medans jag och kim typ värmer hund, åh gud jag ville bara behålla den för den var så otroligt söt!
Men i alla fall,sen hörde jag och krille att det var några som vissla så jag,krille och kim går dit med hunden som verkade heta vera.dom hade letat efter henne oså så dom blev glada,men dom trodde inte att hon kunde springa bort,men men sånt som händer. och vi fick 100 spänn med.hihi som jag har här hemma.
och nu vill man bara ha en hund! så jävla söta, tur att jag har izor här hemma.
gnajjt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0