3 september

hej härliga höst!
okej..även fast det regnar ute.
sommaren är slut(på riktigt) och hösten är här.men tro inte att jag deppar över det.helt tvärtom faktiskt,jag tycker det är mysigt med hösten/vintern så tack för att den har kommit nu.
ja, idag har jag varit i skolan då,efter en dag hemma(sjuk igår).trevligt att komma tillbaka till min favorit brudar,hihi.
var en ganska slapp dag men i går kväll så fick jag lite panik för att jag fick reda på massor vi har läxor i så jag ska nog plugga efter detta också,vi har massa av uppgifter som ska vara inlämnade en viss tid,till exempel på tisdag nästan vecka så ska ett arbete vara inne och det ska handla om hälsa och jag fatta nadda för jag har inte fått något papper om det,för jag var ju somsagt sjuk igår.massor av papper kan jag säga att det är att ta hand om,så jag får väl helt enkelt ta och börja använda min pärm i skolan.jag orkar ju inte bära omkring på den men det måste jag nu,kan jag säga.
det sägs ju att omvårdnad är en plugglinje och gudrun blir värre för varje år?det kan nog vara rätt sant för hon börjar blir lite småsur över allt man gör på henns lektioner,men who cares?I don't.
aja,snart kommer pappa hem och hoppas på lite käk då,för var typ ingen god mat i skolan idag.mamma är tyvärr inte hemma heller..hon kommer la snart hon med.skulle egentligen träffat kim idag men jag hinner verkligen inte med allt plugg och fult väder är det med.så imorgon blir det,och då sover jag troligen hos han också.göttisch
hmm jag kom på en sak i skolan idag att världen skulle gå under år 2012,dom har ju pratat om det och jag hoppas verkligen inte att det är sant,då är jag ju typ bara 18 elle något.nae det hoppas vi inte på.
nu ska jag plugga och lite..så ha en bra höstkväll med täna ljus eller något,haha det ska i alla fall jag.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0