2/9

Haj!
Idag har jag varit hemma från skolan då ganska slappt och jag mår mycket bättre kan jag säga så jag kommer nog till skolan imorgon.
Inte gjor så värst mycket idag då,jag har egentligen läxor att göra men har verkligen inte haft någon lust till detså det har inte blivit av.Dessutom har mormor och morfar varit här och fikat(y)
Sen kom johän hem och var typ sjuk,haha (jag som har smittat, I think)
Jag saknar älskling mest av allt! fyfan inte sätt han sen i lördags:(( men imorgon hoppas jag på att får träffa dig,åtminstone en stund baby,du är allt för mig plus lite till.Älskar dig nu och för alltid(a)
Jag har väl typ tittat på tv och umgåts med mammi idag annars....jo fan det knallar,haha jag är rätt uttråkad.
Men nu blire barnkanalen:) puss på kim och kram på er (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0