28 september

Hejsan, mitt liv är super bra!
Jag har världens bästa pojkvän, världens bästa vänner, världens bästaste mamma som ger mej pengar så imorgon blire att köpa mina efterlängtade skor efter skolan med Ida och Anna:)
Gött blire, och vi är pepp på onsdag! fyfan va kul vi kommer ha tjejer.
Längtar...saknar Kim gör jag ju med, älskar dig verkligen det gör jag.
Vad har jag gjort idag då?
Jo, jag har varit i skolan, sen blev det att vara med Nina och Sandra, det var trevligt:)
Förresten på tal om annat jag fick VG på dataprovet, hehe gött.

Sitter och kollar på Idol då, hehe fast det är slut nu men ändå, ni får ha en bra kväll/natt och sov gott, så hörs vi=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0