24 september

Hejsan!
Glömde skriva igår kväll men jag var ju hemma hos kim igår sen blev det bara att kolla på idol,sen somnade jag typ för jag var så jävla trött.
Men det är jag typ jämt,vet inte riktigt vad det är,men det är väl bara skolan som tar livet av mej,fast kul äre och nästa onsdag blire anna och ida och jag som äger hela draget-harrys/hallen(y)
Fyfan va pepp vi är brudar!
Men iaf,idag ska jag va med sandra och vi ska dra ner till stan med hennes syrra och lite så haha:)
Sedan imorn så är det ju fredag,jippi.Då ska jag väl va med kim tror jag(a)
Men nu ska jag duscha och äta så jag skriver senare ikväll.
Btw jag hade prov idag i data och det gick super:) puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0