22 september

Okej jag börjar med att idag så har jag och Kim tre månader så säg grattis tycker jag?
Och idag var jag i skolan som vanligt då,hade idrott och prov och massa.Sedan slutade med att jag och Anna cyklade till stan och jag är så bra på att skjutsa(y) ,tro det eller ej,jag är det!
Vi gick typ där i några timmar,fikade oså.
Jag skulle egentligen till tandläkaren klockan fyra men jag "glömde" bort tiden så dom ringde mej så jag fick en ny tid imorgon  klockan tjugo över åtta så det var ju minder kul eftersom jag har sovmorgon imorgon.Men iaf får väl gå dit och se vad dom vill.Anna hittade massa på stan och jag är mycket avensjuk för jag själv hade inga pengar men,det kommer väl någon gång,jag har iaf hittat dom skorna jag vill vill vill ha nu:)
Vill bara åka och köpa dom nu nu nu nu asså,höhö,fast det är inte öppet:(
Jag har även hunnit kolla på andra avenyn nu när jag har kommit hem.Och duschat har jag precis gjort så nu ska jag sätta igång och plugga tills det blir idol,åh vad jag längtar.
Imorgon blir det iaf skola sedan efter det blire och va med älskling,jag saknar dig så:(<3
Nej nu får ni ha en bra kväll med mackor och idol som jag?
Vi hörs imorgon,jag lovar.
Puss(;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0