21 september

Hejsan bloggen.
Idag blev det skola då,ganska tråkigt men ändå.
Man måste ju gå i skolan även fast jag struntade i sista lektionen,men jag är verkligen hur trött som helst..
Och alla värkar vara så förbannat sura i skolan med,skulle inte förvåna mig om "det" har snackat massa skit om mig som inte är sant.
Men iaf,att folk ska snacka en sån jävla skit,det ör helt otroligt,bara för att dom är avensjuka på en.
Dom kanske vill ha ens pojkvän eller bara en ren jävla uppmärksamhet.
Jag vet ju iaf vad som är rätt och fel.
Så dem kan ju bara försöka hur mycket dom än vill så kommer dom inte lyckas.
Nu ska jag ta mej lite glass sen sätta mej och läsa eller plugga lite flr har prov imorgon.
Sedan blir det nog att dra till älskling när han har slutat skolan,så han en bra kväll.
Puss!

/Mapalipin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0