19 september

Hejsan
Malin här som alltid då,alltid redo.
Jag skulle egentligen fått hjälp med min header idag och jag hade fixat mig och jag skulle ta nyabilder men sen visade sig att min broder skulle ha min kamera,fatta om jag blev sur,men iaf det får blir imorgon eller någon gång i veckan,så vi får återstå och se.
Jag känner på mej att den kommer bli perfekt:)
Men iaf,idag har jag inte gjort alls mycket,ska snart ut med Sandra och ska väl se om vi hittar något roligt folk i denna stad.
Finns ju inte så mycket att göra här i Motala.
Just nu väntar jag på att Sandra ska bli klar så vi kan dra ut.
Men medans jag väntar så kollar jag lite på saker jag vill ha... så antar att det kommer upp bilder snart på det.
Det är så mycket man vill ha här i världen-.- för mycket:)
Nej jag orkar inte ladda upp bilder men det får bli en bild och det är vad jag har på mej idag.höhö


JUSTE,OM NI HAR NÅGOT NI VILL FRÅGA SÅ KOMMENTERA SÅ SVARAR JAG UNGEFÄR SOM "FRÅGOR OCH SVAR" GREJ:) SÅ FRÅGA PÅ TYP.


hörs ikväll eller i morgon puss

Kommentarer
Postat av: kim<3

"hittar ngt roligt folk"?

du vet ju vart jag bor;)<33

2009-09-19 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0