18 september

Fy bubblan vad det är kallt ute,men alltid gött att lägga sig under täcket.
Frös nästan ihjäl nyss.
Har varit ute idag då efter skolan med Sandra,Kim,Victor,Rasmus,Danne och Jimmy med fler,det var rätt kul men kallt!
Men iaf,idag var det skola då och vi fick sluta fett tidigt(y) det är nice.
Hade tänkt att ladda upp lite bilder sen nollningen igår som Anna har tagit,hehe.Så njut av lite oseriösa bilder:)


Typ sånt här fick vi göra,men jag gjorde det inte:)
Annie på bild.



Sedan såg man ungefär ut så här,haha!
Sara på bild.

Jah,sånt här fick man göra.HAHA!
Jag på bilden då.

Tävling då att man ska äta ett antal kex sedan kunna vissla,svårt som faen!
Tycker nog även Daniel och Mergim.

Sen någon jävla tävling med apelsiner.
Hmm,jag och Ellinor.

Veronika var pepp för't.

Ja,bilden säger ju det mesta då..ni kanske fattar?
Ni kan ju bara hålla med mig om att det där var svinkallt!

Sen var jag och Ida rätt glada när vi hade avklarat den timman:)


Tack så mycket Anna för bilderna,och grattis i förskott gumman<3
Nu ska jag ta och vara lite social på msn sen blir det att sova. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0