11 september

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan då och funderar på om det är någon som läser min blogg över huvudtaget?
Ni som gör det tycker jag kan kommentera bara typ hej eller något så jag vet,hiihi!
Bara för det kommer säkert ingen göra det haha:(men men försök!
Så vad händer då?
-Jo jag sitter i skolan och har nyss ätit mat(stuvade makaroner med falukorv) hehe fett gött fan,asså stuvade makaronerna(a) så jag är ganska mätt.Snart har vi "vård och omsorg" och det har vi två lektioner i rad så jag lär ju bli uttråkad,men sen drar jag mej hemmåt.
Och senare sen så blire att va med kim och annat roligt folk eller ngt.
Så vi syns imorgon eller något för nu ska jag vara lite social mot emma och ida.
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!
pöss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan <33, Jag läser ;)

2009-09-11 @ 16:31:50
URL: http://emeliieee.blogg.se/
Postat av: sandra

klart jag läser;)

2009-09-11 @ 23:58:36
URL: http://sandraakristiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser..

2009-09-12 @ 08:51:25
Postat av: kim<3

jag brukar ju läsa vet du ;)<33

2009-09-12 @ 21:14:38
Postat av: Anonym

jag läser... men jag vet att du itne gillar mej, därför säger jag inte vem jag är.. förlåt..

2009-09-18 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0