6 oktober

Hej!
Fixat till bloggen lite snabbt då, så den får se ut så här ett tag nu framöver.Tills jag hittar en snyggare bakgrundsbild.
Funderar på att göra en själv men det tar så mycket på min tid.
Ni ser ju vad jag skriver i alla fall och det är ju bra.
Idag har malin varit i skolan, haft prov och grejer, slutat tidigare, drog hem och då kom sandra hiut och senare drog vi till mc donalds och käkade, gött som tusan!
Sen drog vi hem till rasmus där victor och krille var. Umgicks typ med dom. Sen hem och har precis tittat på andra avenyn och så..duschat med:)
Snackar med älskling, saknar han gör jag:(

IDA JAG FINNS FÖR DIG, DU ÄR VÄRD DEN BÄSTA KILLEN I HELA VÄRLDEN, ÄVEN OM JAG HAR DET MEN DU ÄR VÄRD EN BÄTTRE I THINK. MEN JAG FINNS HÄR OM DU VILL PRATA, LOVE UUU!

nej nu ska jag ta och göra min läxa tills imorgon, de'ni!
pusshej

Kommentarer
Postat av: idaa

ååh malin.

du är värds bäst.

älskar dig grymt mkt.

tack;3

jag finns alltid här för dig om de skulle va ngt.!

2009-10-11 @ 17:08:59
Postat av: iiida

ååh malin

du är värds bäst.

tack så mkt för allt.

jag älskar dig grymt mycket o du ska veta att jag finns här för dig om de ngnsin skulle va ngt ;3

pusss älsk.

2009-10-11 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0