5 oktober

Hejsan, alltså jag vet nog varför jag inte skriver så mycket i bloggen längre för jag tycker inte att den är så jätte fin längre. Asså header'n funkar ju men asså jag ser ju inte ut sådär längre så imorgon blir det att ta tag i bloggen och även va med sandra! så det så:)
Religions prov har jag imorgon med, jippi, or not
Pluggat lite idag då, Kim kom till mej och vi kollade på film sen drog han vid typ åtta, jag va med han för han kan inte va förens torsdag typ och det är ju bögigt långt dit asså;o Men iaf imorn blire sandra men först skolan med mina brudar fram till klockan halv fyra då jag slutar-.-
Jobbigt värre men iaf, vad händer annars då?
Nej inte för mycket va? ska typ stänga av datorn nu och sms:a med älskling sen typ slagga och så..
Imorse vare något konstigt för min väckarklocka ville inte ringa men jag vakna ändå och jag vet inte om jag hade stängt av den i sömnen men iaf det får jag inte göra inatt hoppas jag.
Nu ska jag stänga av den här varma datorn som jag nästan dör av, för den blir så jävla varm.
Så vi hörs imorn och då hoppas vi på en finare och bättre blogg/bloggande, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0