30 och 31 oktober

Förlåt för att jag inte hann att skriva något igår, men jag var bara enormt seg!
Men igår så var jag med Ida sen drog vi till skatehallen där Adde och Oliwer va.
Sedan drog vi till Addes mamma och hämta spriten sen vidare till hans pappa och började dricka lite och spelade apspelet(?) hah.
Sen kom Kim och hämta mej så åkte vi till honom och kollade på film (wrong turn 1) sen fick jag presenter och jag fick två tröjor och parfym sedan ett kort av honom<3
Sen somnade vi heh, senpå morgonen fick jag ett paket till av hans mamma, och det var en parfym till och sen 150 kronor.
Tack så mkt!
Sedan kollade vi på film igen höhö (wrong turn 2) sen lite på wrong turn 3 men sen skulle jag hem och käka så nu har jag gjort det och nu sitter jag här och tänker kolla på gårdagens idol:)
Jag vet bara att Erika åkte ut vilket är mkt dåligt för jag ville att Eddie skulle ut!
Men iaf nu ska jag kolla på det och Riverside.
Idag ska jag även vara med Sandra för att egentligen skulle Anna kommit in till Motala och kommit till mej och Ida också och firat mej men Anna är sjuk.. så det får bli en annan dag och då blev det Sandra ist:)
Två dagar kvar till min födelsedag och det känns underbart!
Imorgon kommer släkten hit och firar mig och då får vi se på mer presenter och pengar och sånt, det är alltid nice:)
Ett bra slut på lovet sen så kommer älskling hit och det bjuds på tårta, det gillas!
(Jag har nog kommit på att jag gillar utropstecken) hahah!
Aja , idol nästa, puss!

Kommentarer
Postat av: kim :)

(a) <333

2009-10-31 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0