27 oktober

och ingen läser min blogg?
okej, men skitsamma.
idag har jag varit duktig och varit hos tandläkaren, deni!
jag lagde ett hål som jag hade, och aj vad ont jag har ibland, men iaf, idag har jag varit på stan med sandra och jag typ köpte en kalender, haha rosa såklart(a) nemen fin ären;)
ehm, sen så köpte jag och sandra godis för att vi skulle hem till mej och kolla på film, hehe jättebra och köpta godis efter att jag har lagat ett hål idag eller hur? njae men ändå
men iaf nu sitter jga och sandra här och typ gör ingenting, jag ska väl typ sova snart och sandra ska väl hem.
men ni får ha det så bra så hörs vi, pusss blogggggen! haha herregud


juste , tröjan jag köpte igår på bild:

Kommentarer
Postat av: Matilda

jah läser ju din blogg :D

2009-10-28 @ 10:00:49
URL: http://matilda97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0