25 oktober

Hej hopp!
Vad händer i regnet då?
Nj inte alls mycket ska snart ta bussen till kim och vara där ikväll(a) trevligt.
Igår sov jag hos nina med sandra till idag då, trevligt, eftersom vi inte har gjort det på åratal, och det tjejer, det måste göras om:)
Men iaf, vi kollade på film och lite så. Män som hatar kvinnor, värd att se egentligen.
Sen wallander-prästen, den var också rätt bra. så det blev det:)
Pappa kom och lämnade filmerna så tack till honom som räddade våran kväll lite där!
Men iaf, just nu sitter jag och kollar på olika musik videos, men iaf inte mycket mera att säga, så ni får ha en bra kväll som jag ska ha med bästa kim!
så hörs vi,

bilder sen igår/idag
inte så många men iaf.


nina, alltid leendet på läpparna! <3

jag är söt;o

oftast leendet på läpparna, jarrrå!

sen tog jag lite bilder när jag gick hem :)
sandra ville tyvärr inte vara med på någon bild:(

I lööööv it!

aja hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0