22 oktober

Hejsan, ingen skola för min del idag. Stannade hemma för hade ont i huvudet imorse så hoppas på bättre imorgon.
Fixat till bloggen nu då som ni ser, den får se ut så här ett tag framöver.
Snart ska jag nog duscha och plugga men först ska jag göra stuvade makaroner, gött!
Det var det i skolan idag så det missade jag ;(
Bara suttit här framför dator'n idag iaf, ska väl ladda ner lite skön musik och sitta och lyssna lite medans jag käkar sen eller ngt.
Kim kanske kommer till mej senare men inte säkert annars ska vi ses imorgon, yey!
Vi har ju 4 underbara månader idag, grattis till oss.
Kommer aldrig i hela mitt liv släppa taget om honom. Kommer alltid älska honom.
Vad som än händer, man kan ju aldrig sluta älska någon som en gång fått än att le, right?
Nej nu ska jag dra mej och fixa mat, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0