21 oktober

allt är skit, typ.
jag har anna och ida och kim kvar plus sandra och nina och så!
annars suger det väl men men, det är så det kommer vara, bort med dej nu EMMA bort bort bort bort.. så jävla sur blir jag.
du och jag är färdiga nu, hoppas du byter skola med det skulle vara ännu bättre.
men jag vill väl typ bara säga att jag har 300 glosor till imrogon och jag har inte börjat än..
fyra månader med kim imorgon, du är den bästa för mej<3!!
snart är det lov med, ännu bättre ! det behöver jag .
jag älskar er "super trean" skratta åt det och jag bryr mej inte. herrgud har inte folk någon fantasi eller;o alla är så dystra och tråkiga.
men men nu blire riverside och prata med älskling!<3
sen blire ngn film aknske som får mej att lugna ner mej. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0